Brand hero - czy warto wykorzystać w budowaniu marki?

Widzimy ich codziennie w różnych reklamach telewizyjnych, na bibliordach czy nawet w logotypach marek... Serce i Rozum z Orange, Żółty i Czerwony z M&M's, Mały Głód z Danone czy Henio i Krysia z reklam Tesco. To bohaterowie marek, tzw. brand hero, którzy budują więź z nami - konsumentami. Czy warto wykorzystać ten trend w naszych akcjach i kampaniach promocyjnych?

Czytaj więcej

Odwaga bycia nielubianym - Inspiracje książkowe

Książka autorstwa Ichiro Kishimi i Fumitake Koga. Japoński fenomen, który pokazuje, jak być wolnym i odmienić własne życie. Całość oparta bardzo mocno na psychologii Adlera - jednego z najsłynniejszych obok Freuda i Junga dziewietnastowiecznych psychologów. Książka niezwykle przydatna w życiu zawodowym i prowadzeniu własnego biznesu.

Czytaj więcej

Cele SMART i SMARTER - motywowanie przez cele

Motywacja odgrywa ogromnie ważną rolę w realizacji zadań i celów wyznaczonych Twoim zespołom. Niekiedy radość, dynamizm i apetyt Twojego pracownika na zadanie mogą – niczym w słomianym zapale – rozpłynąć się w momencie stawienia czoła pierwszym zadaniom lub stwierdzenia pierwszych przeszkód / niepowodzeń w jego realizacji.
Jak temu zaradzić?

Czytaj więcej