Networking - 10 złotych zasad skuteczności działań

Tyle się mówi o networkingu i jego niebywałych efektach. Wzrost przychodów, promocja firmy i ogromna ilość rekomendacji. Powszechność tematu jednak nie gwarantuje sukcesu, a może jedynie wyznaczać trend czy modę. Czy rzeczywiście znajduje to potwierdzenie w praktyce? Jak prawcować networkingowo, aby osiągnąć pożądane rezultaty?

Czytaj więcej

SMART i SMARTER - motywowanie przez cele

Motywacja odgrywa ogromnie ważną rolę w realizacji zadań i celów wyznaczonych Twoim zespołom. Niekiedy radość, dynamizm i apetyt Twojego pracownika na zadanie mogą – niczym w słomianym zapale – rozpłynąć się w momencie stawienia czoła pierwszym zadaniom lub stwierdzenia pierwszych przeszkód / niepowodzeń w jego realizacji.
Jak temu zaradzić?

Czytaj więcej

Brand hero - czy warto wykorzystać w budowaniu marki?

Widzimy ich codziennie w różnych reklamach telewizyjnych, na bibliordach czy nawet w logotypach marek... Serce i Rozum z Orange, Żółty i Czerwony z M&M's, Mały Głód z Danone czy Henio i Krysia z reklam Tesco. To bohaterowie marek, tzw. brand hero, którzy budują więź z nami - konsumentami. Czy warto wykorzystać ten trend w naszych akcjach i kampaniach promocyjnych?

Czytaj więcej