Każda z firm ma jakąś markę. Te, które dopiero wchodzą na rynek muszą skupić się na jej budowaniu, podczas gdy inne, doświadczone firmy dbają o pozytywny wizerunek, bez potrzeby budowania marki od podstaw.
Obojętnie na jakim etapie jest Twoja firma musisz mieć świadomość, że dbałość o pozytywny wizerunek firmy jest niezwykle istotne i ma bezpośredni wpływ na sprzedaż. Dlatego działania public relations powinny być prowadzone w pewnej "komitywie" ze strategią marketingową.
W budowaniu marki bardzo ważna jest spójność i wiarygodność. Powinniśmy zadbać, aby nasze działania były koherentne, co oznacza, że musimy je prowadzić zarówno wewnętrz firmy jak i wokół niej. Najlepiej jeśli działamy według określonej strategii, wówczas nasze cele, wartości i kierunki są jasno określone i sprecyzowane, co wpływa na skuteczność całego procesu.
Konkretne rozwiązania dla Twojej firmy:
Zobacz opinie Uczestników i Klientów