Każda z firm ma jakąś markę. Te, które dopiero wchodzą na rynek muszą skupić się na jej budowaniu, podczas gdy inne, doświadczone firmy dbają o pozytywny wizerunek, bez potrzeby budowania marki od podstaw.

Obojętnie na jakim etapie jest Twoja firma musisz mieć świadomość, że dbałość o pozytywny wizerunek firmy jest niezwykle istotne i ma bezpośredni wpływ na sprzedaż. Dlatego działania public relations powinny być prowadzone w pewnej "komitywie" ze strategią marketingową.

W budowaniu marki bardzo ważna jest spójność i wiarygodność. Powinniśmy zadbać, aby nasze działania były koherentne, co oznacza, że musimy je prowadzić zarówno wewnętrz firmy jak i wokół niej. Najlepiej jeśli działamy według określonej strategii, wówczas nasze cele, wartości i kierunki są jasno określone i sprecyzowane, co wpływa na skuteczność całego procesu.

 

 

Pomogę Ci:

  • wyznaczyć cele i priorytety, które zbudują Twoją markę,
  • określić misję, wizję i wartości Twojej marki,
  • określić idenentyfikację wizualną adekwatną dla Twojej marki,
  • określić sposób komunikacji Twojej marki z odbiorcami,
  • przeprowadzić analizę otoczenia i uwarunkowań Twojej marki (SWOT, PESTEL, 5 sił Portera),
  • ustalić działania, które musisz podjąć, aby poprawić pozytywny wizerunek swojej firmy.

 Konkretne rozwiązania dla Twojej firmy:

  • stworzenie strategii marki,
  • misja, wizja i wartości marki,
  • analiza marki i plan jej rozwoju/naprawy,
  • budowanie pozytywnego wizerunku,
  • employer branding wewnętrzny i zewnętrzny,
  • analiza otoczenia biznesu i interesariuszy,
  • strategia public relations,
  • identyfikacja wizualna (CI).

 

 

strategia budowania marki

 

 

pomoce szkoleniowe



Zobacz opinie Uczestników i Klientów


                                                      

                                                              

Zapytaj mnie o ofertę na budowanie marki