Praca na celach, delegowanie zadań, komunikacja i informacja zwrotna, empatia w zarządzaniu, i inne...

 

 

  • jak skutecznie zarządzać ludźmi i tworzyć silny zespół?
  • jak osiągać wyniki zachowując relacje i szacunek w zespole?
  • jak udzielić negatywnej informacji zwotnej, aby nie stracić zaufania?
  • jakie komeptencje powinien mieć lider jutra?

Te i inne aspekty zarządzania możesz poznać w ramach Akademii Zarządzania.
Czas pandemii wymógł na managerach uruchomienie jeszcze większych pokładów wysiłku i pracy, aby utrzymać swój zespół na silnej pozycji.

Brak niektórych kompetencji lub obszary do rozwoju w tym zakresie powinny zostać uzupełnione o wiedzę i doświadczenia z praktyki, aby jeszcze skuteczniej zarządzać w postpandemicznym środowisku pracy. Zwłaszcza, że zarządzanie organizacją rozproszoną (praca zdalna wielu pracowników) nie jest zadaniem ani łatwym, ani oczywistym.

  

O szkoleniu:

Szkolenie obejmuje 5 spotkań po 3 godziny każde lub 2 dni szkoleniowe (zależy od nabory i potrzeb grupy).
Spotkania mają charakter wykładowy oraz ćwiczeniowy. Uczestnicy otrzymują liczne materiały pomocnicze i arkusze warsztatowe.
Wszystkie spotkania odbędą się stacjonarnie lub zdalnie (z wykorzystaniem ogólnodostępnej aplikacji) - zależy to od sytuacji epidemicznej w kraju i wyboru Uczestników.
Aby uzyskać certyfikat ukończenia Akademii wymagany jest udział w minimum 6 spotkaniach.
W ramach Akademii przysługuje Ci godzinna konsultacja indywidualna w zakresie wybranego bloku tematycznego oraz członkostwo w zamkniętej grupie networkingowej.

 

Dla kogo? - do kogo jest skierowane szkolenie:

Szkolenie jest zarówno dla obecnych jak i przyszłych managerów, którzy kładą nacisk na rozwój swoich kompetencji. Program jest dedykowany managerom, którzy:

  • chcą się udoskonalać w procesie zarządzania,
  • chcą zdobywać podstawową wiedzę i proces zarządzania zacząć silniejszymi i pewniejszymi.

 

 Czego się nauczysz? - bloki tematyczne:

  • komunikacja i udzielanie informacji zwrotnej
  • relacje w zespole - ich budowanie i tworzenie
  • empatia w zarządzaniu i inteligencja emocjonalna
  • komepetencje jutra
  • delegowanie zadań i praca na celach
  • badanie siebie i swoich pracowników pod kątem osobowości i predyspozycji
  • wielopokoleniowość zespołu - szansa czy zagrożenie?
  • analityka w procesie zarządzania

 


Sprawdź najnowszą edycję Akademii Zarządzania


 Trenerami w Akademii są:

  • dr Anita Kubanek (twórca Akademii) - wykładowca akademicki, doktor nauk prawnych, szkoleniowiec z zakresu zarządzania, marketingu i budowania marki, tutor i praktyk z zakresu promocji.

 

Wykorzystywane techniki: 

Skuteczność wielu szkoleń i pracy rozwojowej zależy od wykorzystywanych technik i narzędzi. Pozwalają one również na angażowanie uczestników, utrzymywanie ich atencji i długofalową aktywność podczas spotkania. Podczas moich szkoleń i spotkań stosuję takie techniki jak: 

  • myślenie wizualne i rysunek,
  • tutoring i elementy coachingu,
  • metodykę design thinking,
  • warsztatowy tryb szkoleniowy,
  • narzędzia do interakcji live.

                                                     


  Śledź Akademię i zdobywaj wiedzę na Facebooku i Instagramie


Zapisy na szkolenie:

Na szkolenie można się zapisać wypełniając formularz zgłoszeniowy znajdujący się TUTAJ.