Digital marketing, Google Maps, Google Ads, social media, pozycjonowanie stron i inne...

  • jaką rolę odgrywa social media w prowadzeniu biznesu?
  • jak samodzielnie zadbać o pozycjonowanie strony?
  • jak budować markę w Internecie?
  • znasz kwestie prawne marketingu w Internecie?
  • jak można wykorzystać Google Maps i poniezkę na Google dla rozwoju biznesu?

Te i inne tajniki digital marketing możecie poznać w ramach Akademii Marketingu Internetowego.
Coraz więcej firm, nie tylko w wyniku pandemii, przenosi swoją działalność, również promocyjną do Internetu.
Nie pozostań obojętny na ten trend i już dziś zapisz się na kolejną edycję Akademii Marketingu Internetowego i zdobądź lub poszerz swoje umiejętności w obszarach związanych z promocją Twojej firmy w sieci.

Do kogo jest skierowane szkolenie?:

Szkolenie jest dla osób, które zajmują się w firmach marketingiem i promocją firmy jak również dla przedsiębiorców, którzy chcą zdobyć kompetencjie w zakresie marketingu internetowego. Program jest dedykowany pracownikom i przedsiębiorcom, którzy

  • chcą się udoskonalać i zdobywać wiedzę na temat nowych technik pormocji,
  • chcą zdobywać podstawową wiedzę i uczyć się jak promować firmę i markę.

Bloki tematyczne w ramach poszczególnych spotkań:

  • Podstawy prowadzenia i rola social media w prowadzenia biznesu
  • Promocja, budowanie marki i kampanie marketingowe w social media
  • Promocja, budowanie marki i kampanie marketingowe w social media - warsztat
  • Pozycjonowanie stron i sklepów w wyszukiwarce Google
  • Pozycjonowanie stron i sklepów w wyszukiwarce Google - warsztat
  • Google Ads, remarketing i Google shopinng
  • Google Maps
  • Kwestie prawne marketingu internetowego  i ochrona własności intelektualnej

 


Sprawdź najnowszą - trzecią edycję Akademii


 

Wszystkie spotkania odbędą się stacjonarnie lub zdalnie (z wykorzystaniem ogólnodostępnej aplikacji) - zależy to od sytuacji epidemicznej w kraju i wyboru Uczestników.
Aby uzyskać certyfikat ukończenia Akademii wymagany jest udział w minimum 6 spotkaniach.
W ramach Akademii przysługuje Ci godzinna konsultacja indywidualna w zakresie wybranego bloku tematycznego oraz członkostwo w zamkniętej grupie networkingowej.

 

Trenerami w Akademii są:

  • dr Anita Kubanek (twórca Akademii) - wykładowca akademicki, doktor nauk prawnych, szkoleniowiec z zakresu zarządzania, marketingu i budowania marki, tutor i praktyk z zakresu promocji.
  • Karol Kulka - 
  • Paweł Rabinek - właściciel firmy Redseo specjalizującej się w reklamach Google, partner Google

 


 Śledź Akademię i zdobywaj wiedzę na Facebooku i Instagramie


  

Opinie Uczestników poprzednich edycji:

 

"Akademia Marketingu Internetowego to strzał w dziesiątkę dla każdego kto prowadzi firmę. W dzisiejszym świecie po prostu MUSISZ istnieć w mediach, bo inaczej Twój klient Cię nie znajdzie. Facebook, Instagram, Google nie są takie proste i oczywiste w obsłudze jak się wydaje, to naprawdę praca wymagająca regularnych i konsekwentnych działań. Jeśli chcesz zdobyć więcej klientów i utrzymać kontakt z tymi, których już masz, koniecznie weź udział w AMI! "

Sylwia Piskulska-Grzesik, Salon Optyczny OMG

 

"AMI to bardzo sympatyczne środowisko, w którym można otrzymać skondensowaną porcję profesjonalnych porad, trików oraz instrukcji potrzebnych aby poprawnie i skutecznie ukazać swoją działalność gospodarczą światu.
Świetny kontakt z wykładowcami, błyskawiczne wsparcie i pomoc w nagłych sytuacjach. Polecam z całego serducha!"

Sławek Lida, Satell-Cad Polska

 

 

    

"Wiemy, jak bardzo ważne jest budowanie wizerunku firmy w Internecie. Próbujemy swoich sił zarówno na Instagramie, jak i Facebooku już od dłuższego czasu, jednak chciałyśmy dowiedzieć się, co można zrobić lepiej, jakie jeszcze tajniki kryje przed nami marketing internetowy i tak trafiłyśmy na szkolenie w Akademii Marketingu Internetowego. Była to zdecydowanie dobra decyzja. Otrzymałyśmy konkretną dawkę wiedzy z odpowiednimi przykładami.

Podczas rozmów online, prowadzący na bieżąco pokazywali nam, co możemy zmienić np. na stronie internetowej, żeby zwiększyć jej pozycjonowanie. Ponadto warto wspomnieć o miłej atmosferze, która panowała podczas każdego spotkania. Pełne zaangażowanie Anity oraz innych prowadzących zachęcało do dalszego uczestnictwa. Zadowolone z udziału w szkoleniu będą jednakowo osoby, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym, ale również takie, które pierwsze kroki mają już za sobą.”

Justyna Lewicka, dietetyk wraz z Agatą i Natalią, Meddieta Bydgoszcz

 

" AMI to bardzo praktyczne szkolenie z zakresu wielu gałęzi marketingowych. Wiedzę, która jest przekazywana podczas spotkań, powinien znać każdy przedsiębiorca, obojętnie czy zalicza się on do małych czy większych firm. Są takie zagadnienia, które wydają się na pierwszy rzut oka banalne, a okazuje się że są mega istotne i to one robią tą znaczącą różnicę czy osiągniesz sukces czy też nie.
Ja swoje wnioski już wyciągnąłem.”

Mateusz Sobczyński, Canapa Catering&More, Foodie Box

 

"Chciałabym bardzo podziękować organizatorom AMI za szkolenie online. Uważam ze to zadanie dość trudne mówić do małego "okienka" i utrzymać uwagę nie widząc reakcji słuchaczy.
Szkolenie prowadzone profesjonalnie, materiały przedstawione w sposób zrozumiały poparty przykładami.
Zostało mi wyjaśnione jak działa cała machina stron internetowych, jak tworzyć reklamy, jakich słów kluczowych używać, na co zwrócić uwagę w social mediach. Słuchacze mogli na bieżąco rozwiązywać problemy, które pojawiły się codziennej pracy. Szkolenie dostarczyło mi nowej wiedzy, która wykorzystam w praktyce bardzo. Polecam każdemu, kto chce dowiedzieć się więcej na temat budowania swojej marki w Internecie.”
 

 

 

 

 

Zapytaj o Akademię Marketingu Internetowego